fbpx

Mitä kaikkea ständimyynnillä voikaan saavuttaa?

Vuoden 2018 loppupuolella Myyntiboosti teki oman ja todennäköisesti myös Suomen myyntiennätyksen – lajina sähkönmyynti suoraan ständiltä. Saavutimme maagisen rajapyykin ja Teimme yli 100 uutta sähkösopimusta päivässä. Hyvän tuloksen siitä tekee se, että myyjiä oli kentällä yhteensä vain kuusi kappaletta.

Mitä sinä tai yrityksesi tekisi sadalla uudella asiakkaalla?

Riippuen toki tuotteestasi, mutta miten 100 uutta asiakasta vaikuttaisi sinun liiketoimintaasi? Etenkin jos se tulisi päivätasolla? Uskon, että suurin osa ymmärtää kuinka kovaa tulosta ständimyynnillä voi tehdä, mutta vielä edelleenkin kuulen kysymyksiä ”Ostaako joku muka ständiltä jotain?” Kyllä ostaa, joten unohda sinäkin ennakkoluulot. Ständimyynti on kuluttajamyynnin kuningaskanava ja mikäli tuote on sopiva niin yrityksillä ei ole yhtäkään hyvää syytä olla tekemättä ständimyyntiä. Eli jos mietit miten saisitte uutta asiakasvirtaa niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan ständimyyntiä. Mikäli et itse halua lähteä kentälle niin ständimyyntiyrityksiä löytyy vaikka kuinka paljon. Ole kuitenkin tarkka tuloksen ja tehokkuuden kanssa. Et halua antaa brändiäsi myyjille, jotka lähinnä nojailevat tiskiin.

Palatakseni kysymykseen, ”Ostaako joku muka ständiltä jotain?”

Tuona kyseisenä viikkona hankimme lähes 600 uutta asiakasta, yhden kaupungin kaupunginosassa vain kuudella myyjällä. Eli ständiltä ostetaan ja ostetaankin erittäin paljon – kunhan myyntityö on aktiivista ja tuloshakuista. Tuosta kuudesta sadasta kaupasta yksikään ei kävellyt syliin vaan vaati jokaikiseltä myyjältä aktiivisuutta, positiivista energiaa, nälkää ja erittäin kovaa työmoraalia.

Pystyykö 100 kauppaan kuka tahansa?

Väitän, että ei pysty. En ole kuullut, että joku olisi ikinä pystynyt ja tämän takia Myyntiboosti onkin perustettu. Olen tehnyt sähkön ständimyyntiä lukuisten eri myyjien ja yhtiöiden kanssa ja vaikka olenkin ollut osana myynnintekijöitä ja jopa kouluttanut muita niin tulokset eivät olleet ikinä edes murto-osaa tästä tehokkuudesta. Olen itse aina pärjännyt ständimyynnissä ja opettanut myös muitakin pärjäämään ja nyt todisteena tästä olkoon tuo yli 100 kauppaa päivässä. Jos joku tuon meidän nykyisen ennätyksen rikkoo – olemme iloisia. Mikäli luet tätä ja aiot rikkoa ennätyksemme, ilmoita siitä meille. Myyntiboostilla on avoin paikka Teille myyntitykeille.

100 asiakasta päivässä ei riitä

Vaikka 100 on hieno luku, niin se ei riitä.  Se on vain yksi väliaikainen ennätys. Rehellisesti, vaikka esimerkiksi sähkönmyynti onkin todella kilpailtua niin kyllä tuo lukema pitäisi olla vähintään 200. Siinä onkin Myyntiboostin seuraava tavoite. Se ei tosin tapahdu kolmella tiimillä, mutta ehkäpä neljällä tai viidellä? Laita blogi ja somet seurantaan niin olet ensimmäinen kenelle ilmoitamme kun saavutamme tämän.

 

psst.. Aleksin kanssa olemme hankkineet kahdestaan 51 uutta asiakasta päivässä. Eli kyllä tässä pitää tasoa nostaa.